close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איך לבחור כסא משרדי שיהיה בעל יכולת התכווננות וארגונומי?

מערכת שורשכא תמוז, תשעו27/07/2016

חשוב מאוד לבחור את הכסא המשרדי הנכון. לא צריך לזלזל בהחלטה איזה כסא לבחור!

תגיות:

חשוב מאוד לבחור את הכסא המשרדי הנכון. לא צריך לזלזל בהחלטה איזה כסא לבחור, במיוחד אם אתם הולכים לבלות כמה שעות טובות בכול יום כשאתם יושבים על הרהיט שתקנו בסופו של דבר.

כולם, מסטודנטים ועד למנכ"לי תאגידים, יעמדו בפני החלטה זו בשלב כלשהו בחייהם, ואף על פי שהמחירים עשויים להשתנות מאוד ממושב אחד למשנהו, המרכיבים החיוניים שצריך לקחת בחשבון – לא משתנים (כאן תוכלו לקרוא: איך תדעו מתי צריך להחליף את הכסא המשרדי שלכם?)

בחירה מושכלת תסתכם בכך שיהיה לכם כסא משרדי נוח שיחזיק מעמד שנים רבות ויציע נוחות, תמיכה ארגונומית וחלקים מתכווננים שמאפשרים למושב להתאים לצרכים המשתנים שלכם. בחירה גרועה עלולה לגרום לכם לסבול מכאבי גב ומבעיות בריאותיות אחרות ולהחליף את הכסא הרבה יותר מוקדם ממה שהתכוונתם. לא כדאי לקחת קיצורי דרך או לבחור בכסא תוך התבססות רק על העיצוב הפאנקי שלו.

הבעיה היא שיש מאות, אולי אלפי, כסאות משרדיים לבחירתכם. הכיסא המושלם עבור קיים פשוט לא קיים, בעיקר בגלל שלאנשים שונים יש צרכים ייחודיים משלהם. אבל, יש מספר תחומים שבהם תוכלו להתמקד בעת סקירת מספר מדהים של אופציות אינסופיות. הנה רשימה קצרה של דברים חיוניים שצריך לחפש בכסא המשרד המושלם שלכם.

1. יכולת התכווננות

אחת הסיבות בגינן לא פשוט למצוא את הכסא המשרדי המושלם היא שלכול אדם יש דרישות שונות. גוף האדם מגיע בצורות ובגדלים שונים, ולכן גם הרהיט צריך לבוא במגוון של צורות וגדלים. כסאות משרדיים יכולים לעקוף בעיה זו על ידי שילוב חלקים מתכווננים שיכולים לעזור לכם להתאים את הכסא שרכשתם למידות הגוף שלכם.

היכולת להתאים את גובה המושב היא חיונית וכך גם היכולת להתאים את זוויות משענת הגב. חשיבות פחותה יותר היא יכולת להוסיף או להסיר מהכסא רכיבים אחרים כמו משענות לזרועות ולראש. ככלל, ככול שיש יותר הזדמנויות להתכווננות ולהתאמה, כן ייטב כי תכונות אלה מאפשרים לכם להתאים אישית את הכיסא שלכם עד שהוא יהיה פשוט מושלם.

2. ארגונומיות

יש כמה צמתים זהים בין כוונון לארגונומיה, אבל כיוון שזהו מרכיב חיוני במציאת הכיסא המושלם, חשוב להתייחס גם לאלמנט הארגונומי. הדירוג הארגונומי הכולל של סביבת העבודה שלכם קשור ליותר מאשר רק הכיסא שבחרתם, כי גם השולחן וגורמים אחרים באים כאן לידי ביטוי. למרבה המזל, על בעיות שקשורות בשולחן משרדי גרוע, ניתן להתגבר באמצעות הכסא הנכון.

כיסא משרדי צריך להציע תמיכה טובה לגב, כלומר, כשאתם יושבים עליו כראוי הוא יוצר בעמוד השדרה עיקול בצורה הטבעית של האות S שיוצרת פחות לחצים על הגב. תמיכה מלאה לראש יכולה להיות שימושית, תלוי בטעם האישי שלכם. המטרה הסופית היא לשבת בתנוחה נוחה כשהגוף יוצר זוויות ישרות רבות. אם הרהיט שאתם בוחנים לא מספק תמיכה שכזו, ברור שהוא רחוק מלהיות מושלם.

לסיכום, אם הכיסא הישן שלכם לא נותן את המענה הנכון מבחינת הנוחות, ההתכווננות והארגונומיות שלו, לפחות תדעו מה לחפש בכיסא החדש שלכם.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה